donderdag 6 januari 2011

artrose, jicht of ischias?

Omdat pap nog altijd pijn in zijn voet heeft, heeft mijn broer voor vanmiddag een afspraak gemaakt bij geriatrie. De geriatrisch verpleegkundige wil zelf kijken naar paps voet:  is 't wel artrose? Misschien is 't wel jicht of ischias? Als ik zelf (maar wie ben ik....) de informatie bekijk op internet lijken paps klachten het meeste op jicht...

Bericht van mijn broer:

Papa was heel goed en het was gezellig, hij had goede zin, was aan 't zingen en helder en begon zelf over dat hij was 'weggelopen' en dat hij niet weet hoe dat kan maar dat dat waarschijnlijk in zijn kop heeft gezeten... Hij zei zelf "ik weet niet wat er gebeurt als dat erger wordt", hij is zich bewust dat het achteruitgaat...Hij vroeg me wel op een gegeven moment wie mijn vader was??? En toen ik het hem vertelde merkte hij dat hij geblunderd had...Daarna vroeg hij wat mijn opa deed, en toen ik zei dat die slager was vroeg hij "echt waar, dat is ook toevallig". Toen zei ik "ja, want mijn opa was jouw papa..." Ook daarna begon hij weer te lachen.