zaterdag 8 januari 2011

sleutelkastje

Gisteravond nog even langs bij pap. Ik heb zijn huissleutel bij mij thuis laten liggen en wil eigenlijk niet bij hem aanbellen omdat het al wat later is. Gelukkig hangt er een zg sleutelkastje bij de voordeur waarin een sleutel zit. Laat 't nu te donker zijn zodat ik de code niet af kan lezen.....  Dus toch maar aanbellen. Pap is zó blij me te zien....blijer dan 's ochtends. Hij is bezig in de keuken. Hij heeft opgeruimd zegt hij. Ik zie direct een papieren zakje op tafel liggen met het logo van de apotheek. En waar ik al bang voor ben is inderdaad gebeurd: de tabletten die ik 's ochtends heb nabesteld voor komende woensdagmorgen (omdat ze niet in de blisterverpakking zaten) heeft hij gewoon geslikt.... Hij heeft dus een dubbele hoeveelheid van de ochtendmedicatie gehad... 't Is niet de eerste keer dat er iets fout is gegaan met de medicatie, maar wel eerste keer in lange tijd dat hij weer 'n dubbele dosis heeft gehad. Maandagmorgen moet ik met de apotheek bellen om 't bezorgadres te laten veranderen....