maandag 3 januari 2011

't is weer hommeles

Gisteren nog dacht ik dat alles enigszins zijn gangetje ging aan 't thuisfront.  Sinds ik een mail van mijn broer heb gelezen weet ik dat dit niet zo is....
Mijn schoonzus kreeg gisteravond laat een telefoontje van paps ongeruste vriendin: pap was weer in de war. Hij had haar net gebeld, wist niet dat hij thuis was, dacht dat hij in de praktijk was en zou zo naar huis gaan....Zij was bang dat hij dit inderdaad zou gaan doen. Toen mijn broer bij pap thuis aankwam was hij inderdaad weg... Mijn beide broers en ook paps buurman zijn ieder op pad gegaan om pap te zoeken.... Uiteindelijk heeft de buurman hem gevonden, gek genoeg op een plek waar hij hem nog eens had opgepikt. Geen idee wat pap daar zoekt, maar hij is terecht! Pap was dus bloedmonsters gaan wegbrengen... Jeetje, wat een schrik... Broers hebben maar met hem meegepraat, dat hij in 't vervolg hun moet bellen als hij nog eens zulke monsters wil wegbrengen...dan doen ze dit samen, met de auto, en dan hoeft dit niet te voet te gebeuren. Ze hebben pap een tabletje Haldol gegeven, en een broer is nog bij hem gebleven....