donderdag 27 januari 2011

taxi

Bericht dat ik een hele tijd geleden heb geschreven en dat in een "vergeethoekje" terecht is gekomen:

Om samen met ons de verjaardag van mijn jongste te vieren had ik pap ook uitgenodigd.  Maar toen ik hem een uurtje van te voren belde was hij 't natuurlijk weer vergeten. Hij was ook verhinderd zei hij, hij had namelijk afgesproken om te gaan wandelen.  Ik neem pap nooit iets kwalijk en zei  hem dan ook dat 't niet erg was, en dat ik hem later die week wel zou komen halen voor een kop koffie met  iets lekkers erbij. 's Middags stond hij opeens voor de deur, hij was met een taxi gekomen.......de wandeling was niet doorgegaan en dus had hij bedacht dat 't wel leuk zou zijn om naar zijn kleinzoon te gaan......  Ik stond perplex, maar vond 't wel goed en lief van hem!

Mijn jongste is trouwens jarig in juli, dat is dus bijna 7 maanden geleden. Wat heeft pap veel stapjes terug moeten doen in die relatief korte tijd...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge